Zwroty i reklamacje.
ZWROTY
SPRAWDŹ JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT
W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU PODDANEGO SPERSONALIZOWANYM ZMIANOM TAKIM JAK ZMIANA ROZMIARU BIŻUTERII LUB MODYFIKACJA CZY SPROWADZENIE NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE KLIENTOWI NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU.
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania. Prosimy wypełnić Formularz Zwrotu i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu (paragonem).
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zapakuj zwracane zamówienie w opakowania firmowe i dobrze zabezpiecz biżuterię. Jeśli do Twojego zamówienia dodany był prezent, należy go zwrócić razem z zamówionym towarem. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłany do nas zwrot uszkodzony podczas transportu.
Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient. Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem i nadanych do paczkomatu.
Wyślij na adres:
ART PABLO
Monika Czochra-Tkaczyk
Nałkowskich 122/7
20-470 Lublin
3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ
Po otrzymaniu i weryfikacji Twojej paczki otrzymasz od nas wiadomość e-mail dot. Zatwierdzenia lub odrzucenia Twojego zwrotu. W przypadku gdy zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania, zwrot nie zostanie przyjęty. Po zatwierdzeniu zwrotu w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
REKLAMACJE
SPRAWDŹ JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT
USZKODZENIA MECHANICZNE PRODUKTÓW NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJOM. KAMIENIE NASZYCH BRANSOLETEK NAWLECZONE SĄ NA NAJLEPSZĄ DOSTĘPNĄ NA RYNKU GUMKĘ SILIKONOWĄ . POMIMO DOSKONAŁEJ JAKOŚCI GUMKA SILIKONOWA JEST NIESTETY MATERIAŁEM PODLEGAJĄCYM EKSPLOATACJI PODCZAS UŻYTKOWANIA I PO DŁUŻSZYM CZASIE NOSZENIA DOBRZE JEST JĄ WYMIENIĆ. UTRATA ELASTYCZNOŚCI I SPRĘŻYSTOŚCI LUB JEJ ROZERWANIE NIE STANOWI PODSTAWY DO REKLAMACJI. ABY ZACHOWAĆ, NASZĄ BRANSOLETKĘ W DOSKONAŁYM STANIE NALEŻY ZDEJMOWAĆ PODCZAS CODZIENNYCH CZYNNOŚCI JAK MYCIE NACZYŃ LUB RĄK. NIE NALEŻY RÓWNIEŻ WCHODZIĆ Z NIĄ POD PRYSZNIC I KĄPAĆ SIĘ W MORZU. KAMIENIE RÓWNIEŻ MOGĄ PODCZAS TAKICH CZYNNOŚCI ULEC PRZEBARWIENIOM CZY ZMATOWIENIU, POMIMO IŻ SĄ BARDZO TWARDYM MATERIAŁEM
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Staramy się, aby produkty były wykonane z największą starannością i w najwyższej jakości. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w tym czasie złożyć reklamację
Aby zgłosić reklamację, wypełnij Formularz Reklamacji Towaru i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu (paragonem). Każdą reklamację uważnie rozpatrujemy i dążymy, aby każdy klient był zadowolony z decyzji, podjętej po rozpatrzonej reklamacji.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zapakuj zwracane zamówienie w opakowanie firmowe i dobrze zabezpiecz biżuterię. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłany do nas zwrot uszkodzony podczas transportu.
Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient. Wpisz w formularzu reklamacyjnym kwotę, jaką poniesiesz z wysyłką reklamowanego produktu. W przypadku uznanej reklamacji środki te zostaną Ci zwrócone. Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem i nadanych do paczkomatu.
Przesyłkę wyślij na adres:
ART PABLO
Monika Czochra-Tkaczyk
Nałkowskich 122/7
20-470 Lublin
3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Ci środki za przesłany do nas produkt.
- .formularz_zwrotu..pdf [2021-11-16 13:52, 228.83 kB]
- formularz_reklamacji_towaru.pdf [2021-11-08 17:13, 121.53 kB]